نوسانات قیمت ورق و نرخ ارز
نوشته شده توسط : آهن پرایس

بنا بر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار فولاد، در روز گذشته بازار یک روز شلوغ فولادی را تجربه کرد که در آن از شمش، میلگرد، تیر آهن و.... شرکت‌ های فولادی و حتی در یک اقدام غیر منتظره فولادی شاهد عرضه و معامله ورق ۱/۸ دو عرض فولاد مبارکه بودیم. قیمت تمام شده این ورق بعد از محاسبه ارزش افزوده، بدون محاسبه دیگر اضافات مرز ۶۰۰۰ تومان را رد کرد که در نوع خود معامله شگفت انگیزی بود.

تلاش برای بالا بردن قیمت دیگر ضخامت ها در بازار چشمگیر بود و البته تا حدودی ناکام. این تلاش از چهارشنبه گذشته برای ضخیم بار سیاه  استارت خورده بود. هم چنین در بازار محصولات سیاه نازک شاهد افزایش ۱۰۰ تا ۲۵۰ تومانی بوده ایم. ورق ۲ میل با عرض۱۲۵۰ با قیمت ۵۹۰۰ و ورق های ضخیم ۸ تا ۱۵ در بازار اصفهان در محدوده ۵۸۰۰ اعلام شدند . ورق روغنی نیز با توجه به عدم وجود  و یا نیاز در بازار شاهد سیر افزایشی بود ه است و میل به رسیدن به پایه ۷۰۰۰تومان را نیز بروز می دهد. در دیگر اخبار منتشر شده  معاملات ضخامت های نرمال بازار از ۶۷۰۰ تا ۶۹۵۰ گزارش شده است. در روز های دوشنبه و سه شنبه  هفته اخیر هم وضعیت بازار متعادل تر از گذشته  بوده  و آخرین شنیده ها از حوزه قوطی پروفیل بر مبنای محصول مبتنی بر ورق بدون تغییر اعلام شده است.

البته نسبت به روزهای  پیش از آن، حجم تخفیفات بیشتری به خریداران داده می شد. قیمت پروفیل ۲ میل از ۶۱۵۰ تا ۶۲۵۰ تومان و قیمت پروفیل ۲/۵ میل از ۶۰۰۰ تا ۶۲۰۰ تومان اعلام می گردید. در روزهای گذشته ثباتی مشخص در بازار فولاد حکم فرما بود، مضاف بر این که آرامش و سکوت نسبی هم در سمت تقاضا دیده می شد که دلیل مهمی بر خروج سفته بازان بود. آخرین شنیده ها از حوزه قوطی و پروفیل بر مبنای محصول مبتنی بر ورق  نسبت به روز سه شنبه با کاهش ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی اعلام شد..





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: